Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi? Czy znasz już nasz czat do komunikacji na żywo?
W tym roku nie było możliwości przeprowadzania osobistych wizyt członków naszego zespołu sprzedażowego w miejscach prowadzenia prac, co oznaczało znacznie szersze wykorzystywanie wsparcia telefonicznego. Nie chcemy dopuścić do obniżenia poziomu świadczonej przez nas obsługi, dlatego wprowadziliśmy nową, bardzo popularną usługę czatu online, który prowadzą eksperci, a nie boty. Jest to przestrzeń, w której można uzyskać szybką, spersonalizowaną pomoc, poradę dotyczącą naszych rozwiązań, a także sprawdzić stan swojego zamówienia.
Funkcja czatu została już wprowadzona w Danii, Norwegii, Holandii, Belgii, Francji, Rosji, Niemczech, Włoszech i w Polsce. Planujemy wdrożenie jej w Wielkiej Brytanii, Szwecji i Finlandii, dzięki czemu klienci zyskają możliwość łatwego i szybkiego skontaktowania się z naszymi pracownikami. Cindy Mofers, specjalistka ds. obsługi klienta, przekonuje: „W zeszłym tygodniu rozmawiałam z klientem na czacie i zapytałam go, czy mogę do niego oddzwonić za kilka minut z wyjaśnieniem. Był bardzo zaskoczony, kiedy chwilę później faktycznie usłyszał w słuchawce mój głos. Ze zdziwieniem stwierdził: „Przecież my ledwo skończyliśmy rozmawiać na czacie!”.